Friday, August 14, 2009

great mOment~ thankzZz ALLAH...

semakin bertambah nikmat..semakin bertambah kecintaanku padaMu Ya ALLAH...

dahulu..aku sering gelisah
mencari dimana kekuatan ukhuwah..
aku ke sana dan ke sini
mencari pada siapa dapat aku adukan
perasaan ini..
setelah penat berlari..
air mataku menitis lagi..
kekuatan tidak ku temui...

sehingga ditemukan aku dengan si Dia..
sungguh sukar aku perkata..
betapa indahnyer nikmat cinta
saat kiter mengikat tali saudara
kepercayaan dan keimanan
kita galur bersama..
mengikat sebuat kecintaan di dalam keredhaan..

ya ALLAH..redhailah ikatan hati kami...
aku sangat menyayangi mereka Ya ALLAH...~
eratkanlah ukhuwah kami dengan tarbiyahMu Ya ALLAH
pilihlah kami sebagai penghuni syurgaMu ya ALLAH...

istimewa buat sahabat2 ku yang tersayang

kakziZi
mUn2
kakLiya
ekYn
umYra
rYhan
kaKyati

semOga ikatan ukhuwah kiter utuh dalam menghadapi dugaan yang mendatang
sayang sangat korang!