Wednesday, April 22, 2009

~..a littLe intrOdUCtiOn..~


Aku bukan penulis…bukan penyajak atau mungkin yang layak melontarkan pendapat sebagaimana Ust. Hasrizal Jamil, Ust Dzulkhairi, Ukh. Rafidah Jannah atau mungkin Ust. Dzaar Abdullah. Yang aku lihat masing-masing bersungguh mengunakan medan ‘blog’ neyh sebagai wasilah da’wa.

Blog neyh khususnya sebagai blog keluarga, untuk aku dan keluargaku, juga bagi mereka2 yang terbaca article2 di dalamnya, sebagai satu peringatan buat diriku, kaum keluargaku juga bagi mereka2 yang dapat menerimanya. Jadi mohon maaf jika ada kesilapan pada tutur serta ilmunya, dan ku pohon teguran serta pembetulan dengan hati yang terbuka.

Pernah sekali adikku bertanya, “ada orang tahu ker blog akak neyh?”..dan aku menjawab..”tak..”. Sungguh bukan bermaksud untuk aku publisitikan blog ini, ianya hanya berfungsi sebagai karangan untuk mengekspreskan perasaan serta luahan hatiku, padangan , pendapat serta persoalan yang mungkin tak dapat aku ungkapkan atau aku suarakan. Untuk tuey ada mungkin kadang kala aku terlebih emOsi, atau mungkin kekeliruan pendapat, atau mungkin juga persoalan-persoalan yang aku sendiri tidak tahu di mana jawapannya. Usah dilayan semua itu..anggaplah ianya seumpama angin yang lalu..herm~