Tuesday, May 8, 2012

'Dia'...


'Dia' selalu ajar saya untuk BERBAHAGIA UNTUK ORANG LAIN
'Dia' selalu dorong saya untuk HIDUP BAHAGIA DAN MEMBAHAGIAKAN ORANG LAIN
'Dia' selalu meyakinkan saya untuk terus hidup dengan BAHAGIA
walaupun saya bukan siapa-siapa

'Dia' selalu memBAHAGIAkan seluruh keluarga
'Dia' selalu mencari jalan agar seluruh ummah hidup dengan BAHAGIA
'Dia' selalu yakin, bila kita dekat dengan ALLAH, maka kita akan lebih BAHAGIA

'Dia' akan tetap BAHAGIA, walaupun dia terluka
kerana 'Dia' yakin, luka itu sebahagian jalan sebelum menempuh BAHAGIA
'Dia' tak penat mengajar saya erti lapang dada dan BAHAGIA
walaupun saya selalu terlupa semua PESAN DAN PENAT LELAH 'Dia'

'Dia' adalah ummi saya yang tercinta
Satu-satunya ibu yang saya ada
satu-satunya orang yang akan bersabar dengan saya
dan membayar duit kereta saya, bila saya terlewat (hahahah~)

biar siapa pun 'Dia', 'Dia adalah segala-galanya untuk saya
kerana 'Dia'lah yang membentuk siapa saya hari ini



Selamat Hari Ibu, Ummi
(In Advanced)
Semoga setiap hari adalah HARI YANG MEMBAHAGIAKAN
Semoga menjadi khalifah yang lebih baik lagi, dari hari ke sehari