Sunday, May 24, 2009

seLamat tinGGaL..~

Semalam merupakan hari yang bersejarah untuk dia…
Ada riak wajah gembira di hati semua…
Aku tak biasa..aku tak biasa dengn semua ini..aku tak mampu…
Melihat dia melangkah keluar dari hidupku..
Kita sentiasa bersama..tetapi selepas nie mugkin tidak lagi…

Semalam aku menghantar dia pergi..
Ke satu ruang baru..yang menjadi idaman kami semua
Aku bangga dengan dia
Aku mahu dia gembira
Tetapi naluri aku sebagai wanita menyekat perasaan bahagia itu
Ingin aku menangis sepuas hati
Ingin aku menghentikan masa yang ada…
Ketika kami bersama
Ketika aku akan sentiasa ada dia
Namun aku tidak berkuasa
Allah yang menentukan segala-galanya…

Hari ini di pergi menyambung cita-citanya
Esok lusa dia pasti meninggalkan aku untuk bersama buah hatiya
Yang pasti satu hari nanti kami akan berpisah
Bertemu dengan ya Zaljala li wal ikram

Sekalung tahniah buat dia…
Kami di sini sentiasa mendoakan yang terbaik untuknya
Yang pasti aku akan sentiasa bersamanya walau di mana dia berada
Kerana ada tempat dia di hati ini
Ada kasih yang tersemat abadi


Selamat tinggal adikku aiman
Selamat menuju ke gerbang kejayaan
Garaplah ilmu sebanyak mungkin
Kutiplah pengalaman sebagai persedian
Untuk kau bergelar pejuang keagamaan